Syskon

Hemma själv med lillebror Hugo nu. Mamma och pappa åkte till Bauhaus för att köpa något jag vet inte vad. Ganska harmoniskt att sitta tillsammans med en snart 4 åring, han spelar på min iPad, trots att jag hatar barn som leker med teknologi, och jag sitter i min pyjamas, benen i kors med vänsterarmen under högerbenet, smått ont i ryggen på grund av min skada, fettigt hår samlat i en fläta på ryggen och ögonen kliandes från alla tårar jag fällde när vi kollade på Skönheten och Ojuret. Bråkade lite med Hugo också, då grät jag. Mest för att det var en väldigt upprörande scen i filmen.
 
Gjorde en riklig frukost a la asian och stekte Haricots verts, majs och ägg i sesamolja och soja och la det sedan ovanpå ris. Så jäkla gott! Gjorde en smoothie sen med banan, blåbär, vaniljglass, aloevera och mjölk. Blev otroligt sött men ganska gott. Hugo fick världens mustach.
 
Det enda jag vill göra är att gosa med Hugo men riskerar bara att få rivsår i ansiktet och mina glasögon knäckta. Enda gången han kramar mig är när jag är arg. Då passar det sig minsann att säga att han gillar mig och vill kramas... Den lilla lilla korven. Men han är det bästa jag har även om han är omöjlig att vara med och oftast bara vill kasta ut genom fönstret.
 

Kommentera här: