Förebild, musiker och fantastisk vän

Fick värsta notalgikicken precis och kollade igenom klipp från när jag giggade med Klara. Klara Keller och hennes spelkvinnor. Även om spelkvinnorna varierade lite då och då haha!
Shit alltså. En av de bästa kvällarna i mitt liv var när vi hade en spelning på Fotografiska muséet i Stockholm. Vi sog besöksrekord, om jag får skryta lite. Det var så jäkla fantastiskt! Och det kan jag med 200% säkerhet säga även om kvällen nu är en enda röra för man var i ett euforiblandat stress i kombination med adrenalin och extrem glädje. Det beskriver kvällen ganska bra alltså!
 
Här kommer lite blandade klipp från här och var då jag kör tillsammans med Klara 
Berlin, eller som den nu heter "Drömmen har sagt sitt" finns på Spotify!
Ta mig inte hem 
Aprilnatt 
Höjdrädd. Från vår första spelning, feminight. Finns också på Spotify! In och kika