Glädje på väggen

Efter mycket om och men kom jag och pappa iväg till gymmet. Köpte nya springskor eftersom mina gamla fick eget liv och försvann iväg. Med andra ord, jag tappade bort dom. Mina nya är supernöjd med!
Efter ett bra pass på gymmet käkade vi en ordentlig lunch. Min bestod av pasta med torskfile, musslor och calamari i tomatsås. Som om ni bryr er egentligen. Men det var jävligt gott i alla fall!
Sedan svängde vi förbi fotobutoken för att hämta upp mina bilder jag beställt. Shit vilket lyckorus jag fick när bilderna placerades i mina händer! Så himla fina bilder, så himla fina människor, så himla fina minnen.
Väl hemma började jag klippa av kanterna, eftersom bilderna jag beställt var i kvadrater, men bilderna jag fick var fortfarande 11x15.
 
Nu sitter bilderna på min vägg och jag kunde inte vara gladare!
 

Kommentarer:

1 ida:

sv; jaaa det var så otroligt gott!:) det ligger i södra finland i en liten stad som heter borgå :)

2 ida:

sv: haha ja kanske det! ;) tack så himla mycket! Dina med:)

3 Angus:

Åh så tjusigt!
Sv, tusen tack för din fina kommentar!

4 bella:

haha perfekta skulle jag inte kalla de men jag målar mina ögonbryn :)

5 Ida:

Jättefin blogg!
sv: nämen gjorde du det, vilket sammanträffande haha :D

6 Elsy:

OMG AINA you're back! Shit vad jag ska stalka

7 Elsy:

OMG AINA you're back! Shit vad jag ska stalka

8 Robex Lundgren:

finna bilder

9 Agnes Bjurek:

Åh, jag har också en fotovägg, så sjukt fint och roligt att ha!!

Kommentera här: