Mars månad

Det är någonting med Mars månad. Blir alltid sjuk. Vilket suger ganska hårt då dt oftast börjar bli lite finare och vårkänslorna börjar spira. För två år sedan fick jag halsfluss. Vart borta från skolan en månad, påsklovet inkluderat och åkte iväg till Japan veckan innan påsklovet i tron om att det var påsklov, fråga mig inte hur det gick till. Jag var även regissör till vår klass musikal. Gick i nian då. Sjöng på Friends Arena med halsfluss också. En förjävligare nationalsång får ni nog leta länge efter.
Förra året vid den här tidpunkten var jag också sjuk. Trodde det var halsfluss men så illa var det inte. Kommer ihåg det så tydligt för ville verkligen inte ha det. Vi skulle spela in ett avsnitt av How I Met Your Father (projekt på engelskan) och jag hade varit hemma i en vecka isolerad från omvärlden så det var jätteovant att sätta foten utanför dörren.
Och iår. Ingenting viktigt händer nu i alla fall. Förutom att jag har konsert imorn och repar inför show på dansen. Missar matte också men det kan man ju plugga hemma. Hatar att missa matte. Man vet aldrig vad för knep och genvägar han går igenom på tavlan. Men aja.
Detta inlägg blev fett tråkigt men det är okej
Gammal bild från jobbet

Kommentera här: