Feeling good

Har varit en riktig upp och ner vecka denna vecka. Hade en otroligt konstig migrän i onsdags och hade efterkänningar av den två dagar efter, hur konstigt som helst. 
Ändå har denna vecka varit ganska najs! Förutom faktumet att jag höll på att bryta ihop på matten för jag insåg att jag inte kommer kunna keep it together men en får göra det bästa av situationen. Jag är omringar av fantasitk familj och fantastiska människor som ger mig så otroligt mycket glädje ändå, det är det som räknas! Det är så himla lätt att glömma det och istället gräva ner sig i misär...

Igår började vi på en koreografi vi ska göra på 5-års jumeleiumet med Base23. Så jävla najs!!! Efter det drog vi ut några stycken och hade det bra.
Idag ska jag baka, städa (lite), plugga (förhoppningsvis) och dansa. Imorn ska jag plugga. Bra där Aina, plus i kanten till dig.
Bild från i somras då livet ägde så jävla hårt

Kommentera här: