Long time no see

Wow det var ett tag sen. Shit jag har saknat att blogga lite. Så himla himla mycket har hänt sen sist och jag vet inte vart jag ska börja. 
Jag kan börja med att säga att jag är otroligt glad över att när jag tänker tillbaka på dessa månader jag inte bloggat, kommer jag bara ihåg positivt. Höjdpunkterna på tillvaron. De roliga händelserna. Glädjen.
Egentligen var de sista månaderna i skolan rent ut sagt ett helvete. Det var veckor då jag bara ville gråta konstant och ändå är det de vackra och härliga stunderna jag kommer ihåg mest. Shit vad härligt.
 
Ska blogga imorn I promise. Här kommer ett smakprov på det jag har i bagaget (någorlunda i ordning):
Japan (ni har redan fått se de flesta värda bilderna men det finns så mycket mer)
Kär återförening
Dansföreställning
Konserter
Tysklansturné (this one is great, kommer inte kunna täckas med bara ett inlägg, just saying)
Skolavslutning
Student och studentmottagning (sadly not mine)
Dansläger i Spanien

Kommentera här: