Paus i mattepluggandet

Har gjort två tal. Tycker jag förtjänar en liten paus nu. 
Här får ni lite blandade bilder från veckan som gått! Min födelsedag, föreställningsförberedelser, mandala jag ritade på svenskalektionen och annat smått och gott. De flesta har jag inte redigerat eftersom de inte fått äran att vara med på instagram men får istället vara med här och pallar ej redigera trots att det är kul och denna mening blev alldeles för lång som ett tecken på att jag är alldeles för trött och inte har fokus för att skriva. 
Det snöar ute. Stora flingor.





Avslutar men Jennifer för hon är så flawless 

Herregud vad jag är ur balans haha! Sjukt flummig men det är najs. Behövs sånna dagar.

Nej nu är det dags för mig att återgå till matten. Hurra.

Det är ju tillochmed fredag idag så det blir ju en fotofredag!!

Nej fan det är torsdag...

Aja 

Kommentera här: