Dricka varm choklad och prata livet

Tog min promenad precis. Har sjungit igenom mina nya stycken och har nu huset för mig själv. Min tunga är lite torr och sträv efter alla höga toner och den torra luften. Solen är nånstans bakom fönstret och det enda jag hör är ventliationsystemet och klockan i köket som tickar. Där ljög jag. Jag hör knäppandet när mina fingrar slår tangenterna också.
 
Hade ett samtal med mina kära Fabian under promenaden. När jag satt på min jacka bredvid den isbelagda sjön och lät solen värma mina frusna fingrar. Vinden kunde lätt blåsa igenom min stickade tröja med det gjorde inget. 
 
Den här veckan har varit otroligt hektiskt. Inte för att jag har haft mcket att göra, vilket jag iofs alltid har eftersom jag har 9 dansklasser i veckan och skolsaker jag måste sköta. Men det var inga prov denna vecka förutom en muntig spanska presentation som gick hur bra som helst. Men trots det kände jag mig otroligt stressad och ångestfylld under fredagskvällen. Var helt utmattad av jag vet inte vad... Somnade säkert runt 22. Kunde knappt ta mig ur bilen efter dansträningen för att komma hem. 
 
Men igår var en bra dag. Alla hjärtans dag. Först lite dansjobb, sen middag och kvällspromenad runt hela Stockholm.
 
Idag ska bli en bra dag. Har börjat hur underbart som helst. Har pratat i telefon med Fabian som sagt men även Elias och Linn och skickade ett jätteroligt Alla hjärtans dag sms (en dag för sent men vem bryr sig) till Lollo. Nu känner jag mig hel igen. Igårkväll pratade jag även med Gustaf, Anna och Iris. 
Det är nånting med att prata telefon som gör mig så himla glad. Det är så jäkla mysigt. 
 
Rubriken är det jag sa till Fabian att vi ska göra nästa gång vi ses.
 
Yä.

Kommentera här: