Avkoppling återkoppling

Ska bli så fruktansvärt skönt med lov. Behöver återhämta mig från alla stress och skit, en vecka kommer egentligen inte räcka haha. Men gläder mig åt att jag ska till Japan om en månad. Det kommer bli fett! 
Denna vecka ska jag repa, giga, möblera om mitt rum (redan gjort), ha Harry Potter marathon och träffa vänner. Imorn ska jag ha någon slags aktivitetsdag med mina kusiner, vi får se vad det blir. Avundas lite dom som åker iväg till Val Thorens eller Sestriere... Önskar jag var bra på skidor. Eller skidor inte skrämde mig haha!

Idag har jag som sagt möblerat om. Fick en ny säng äntligen!! 120cm istället för 90cm och satan vilken skillnad. Woho!!
Har bestämt mig för att skriva ut ytterligare några bilder för att sätta upp på väggen. Kommer bli så mysigt! 
Ett annat måste detta lov är att köpa salsaskor så jag kan börja dansa klack på riktigt. 

Här får ni en bild från i förmiddags när jag pappa och Hugo var hos farfar. Tyckte det var så himla fina färger!

Kommentera här: