Ur olika vinklar

Den här veckan har varit tung asså. Speciellt idag. Eller bara idag när jag tänker efter haha! Den gråa himlen, kylan och regnet gör mitt huvud tungt och trögt. Frustrationen kommer krypande och irritationen ligger ständigt under ytan. Men har klarat mig rätt bra idag ändå! Vilken tur att min omgivning är fylld av underbara människor, annars hade jag inte klarar mig.
Idag på estetisk kommunikation (skevt ämne som alla estetare har) blev vi äntligen färdiga med vår barnföreställning! Musik 2orna har alltså delats in i 8 grupper som fått varsin saga, så ska vi skapa en föreställning utav den sagan med hjälp av våra instrument. Vi får själva skriva manus och välja låtar att göra om text på. Föreställningen är för lågstadieelever eller om det är förskolebarn, what's the difference egentligen, och kommer framföras om några veckor. Det kommer bli otroligt roligt! 
Efter skolan hämtade jag Hugo på dagis tillsammans med farfar. Var dödstrött så somnade lite i soffan innan jag började göra middag. Spagetti med lax, spenat och champinjon sås. 
Den här dagen har inte varit så dålig trots allt. 

Kommentera här: