Scones och Matt Corby

Godmorgon! Väcktes imorse av min fina familj, som alla andra helger. Min treåriga bror är inte mycket till lugnt sällskap om en säger så. De invadera mitt rum vid 10 ungefär. Väldigt mysigt var det i alla fall! Nu har de åkt iväg för att handla och jag bakar scones, dricker kaffe och lyssnar på Matt Corby. Mitt livt kärlek. Matt Corby Alltså. Jag tror dock inte sconesen kommer bli så bra haha! Det är nånting med mig och följa recept som blir helknas. Även fast jag följer det så blir det konstigt, men så kanske det är för alla. Snälla?
Ooooh kom precis till höjdpunkten i "Resolution". Han röst får mig verkligen att segla iväg till en annan dimension. Lyssnalyssnalyssna på Matt Corby om ni inte redan upptäckt honom. Eller gör inte det förresten. Då får jag ha honom lite mer för mig själv.

Men gud jag skrämdes precis till döds av äggklockan. Nu ska sconesen ut! Hade kanel i dom så nu luktar det bränd jul i mitt kök. Bra jobbat Aina! Applåder till mig.
Här får ni bild på resultatet. Nybakade scones, kanel&socker, ost, kaffe. Det blev gott ändå!


Kommentera här: