Lugnet efter stormen

Gjorde bra från mig på matteprovet idag. Så himla skönt! Kom ut från klassrummet med ett leende på läpparna. Händer det ens? Jag känner mig lättare än vad jag gjort på flera veckor. Så himla underbart!
Unnade mig en vaniljlatte och naturgodis. Tog mig sedan till Base för sånglektion och sen tjejklass. Det var så himla kul idag... Vi var bara 6 personer där så en kunde verkligen ta ut sig ordentligt! Köra på allt vad en hade. Är helt slut nu. Men på ett harmonisk och bra sätt. 

Repade med Klara och hela gänget idag också! Den 8 november har vi spelning på fotografiska museet så det är bäst att ni tittar förbi! Kommer bli så jädrans kul alltså, är så fruktansvärt taggad! Klara är en sådan fantastisk människa och fantastisk låtskrivare. Hela hon är fantastisk!! Om ni inte hört hennes singel "Höjdrädd" så gå genast in på spotify och lyssna. 
Det är så otroligt givande och roligt att spela med henne och alla andra fantastiska spelkvinnor. 



Kommentarer:

1 sanna hyvärinen:

Hej, jag heter Sanna och jag brinner verkligen verkligen för mode. Loreal Paris håller just en tävling inom mode och trender som jag deltar i. Jag har skrivit ett inlägg om hur jag tror modet 2015 kommer att se ut. http://fashionjoint.se/2014/september/hur-ser-modet-ut-2015.html#comment
Snälla rösta på mig här i tävlingen om du gillar mitt bidrag: http://www.lorealparis.se/next-trend/1198/ Det skulle betyda jätte mycket!

Kommentera här: