Life's good

Hur mycket äger inte livet iblad? Älskar den grammatiska förvirringen i den frågan. Allt ha bara ägt idag! Ännu en förvirring men yolo.
Påväg från skolan träffar jag först några underbara människor på Espressino. Där sitter dom och ser lyckliga ut men hunden Olle hade med sig var fan bäst! En fruktansvärt gullig liten mopsvalp vid namn Göte! Sen på Slussen träffar jag min gamla favvolärare Mr. Almgren som jag för en gång skull hade en konversation på svenska med (han var engelskalärare för er som inte kopplade). Jag åker sedan till jobbet för att leta efter mina long lost springbyxor som jag verkligen saknat. Letar runt men finner som inte så jag går därifrån... Efter 10 meter ringer dom och säger att din har hittat dom. Inte bara det, dom är tvättade!!! Hur bra? 
Får lite gratis middag på det också. Vilket flyt. Life asså <3 
Nu ska jag ha masterclass och sen dans. Tjejklass idag. Asnajs! Hyfsat tidig kväll så jag hinner förhoppningvis läsa de 30 sidor i engelskaboken som är till imorn. Om jag ens hinner till den lektionen, jag ska till tandläkaren på morgonen... Woho!

Kommentarer:

1 Clara:

Lät som en bra dag!

Kommentera här: