Gravity, stay the hell away from me

Äntligen en dag då jag inte har något som helst planerat. Bara för att jag kunde så följde jag med pappa och Hugo till centrum och handlade. Köpte en Aloe Vera och mörk choklad till mig själv. Nu promenerar jag själv tillbaka och önskar att jag aldrig mer behöver landa på jorden igen... Det är en alldeles egen frihet att veta att en inte behöva göra någon annan till lags än sig själv. De händer inte så ofta. Ta till vara på dom stunderna!

I lurarna rullar b.la. Dragon - Miriam Bryant, Gravity - John Mayer, Seperate Ways - Michael Henry & Justin Robinett, Crowned & Kissed - Esperanza. En salig blandning som alla borde lyssna lite på. Speciellt Esperanza. En ung überbegåvad tjej som skapar helt underbar musik! Jazz. Oj vad av önskar att jag kunde sjunga som hon gör.


Kommentera här: