Fredag #7

Jag är dålig på att uppdatera på rätt dagar hahaha! Men hellre det än ingenting alls. 

Veckorna bara flyger fram och jag går runt på denna planet med ett lättare hjärta. Efter matteprovet har allt varit enklare... Uppfattade inte att jag var så nedtyngd av provet förens efteråt när jag kom ut från klassrummet med ett leende på läpparna och höjd bröstkorg. Resten av veckan har bara flutit på. Massor av dans och sång. Massor av godis och choklad. Choklad är godis... Massor av onyttigheter i alla fall. Men det är jag värd tycker jag!
Avklarat en orienteringsdag också. Det gick över förväntan. Klara och jag var ett riktigt bra team. 

Där fick ni lite smått och gott av veckan. Sådana där irrelevanta saker som verkligen inte hjälper er i ert liv någonstans men som kan vara charmigt att veta ändå.

Bilderna är alltså från denna vecka, förutom två som är från förra vecka (woops)
Plugg, skola, Södermalm, vänner, familj.


Kommentera här: