Paus

Ville inte vakna upp idag. Idag är enda dagen på lovet jag inte har något planerat, förutom sjukgymnasten kl 16. Därför har jag bestämt att detta blir min pluggdag. Det är helt sjukt vad jag har att göra egentligen. Önskar att alla var som min musikteorilärare och vägrade ge oss läxor under lovet för att lov är till att njutas på, inte pluggas på. Men så bra har vi det inte. Och tydligen så har vi musikteoriprov måndagen efter lovet, så det var ju inte så lyckat. Dock har inte vår lärare inte sagt någonting så jag hoppas verkligen att vår grupp inte har ett prov, haha!

Hittils har mitt lov varit fruktansvärt bra! Halloweenfesten i fredags ägde, jag jobbade lördag och söndag men han träffa Johannes däremellan. Vi har fått hem en espressomaskin så jag började dagen med en cappuccino. Igår hade Iris 17 års fest med superhjälte-tema. Det var verkligen sjukt kul! Rökmaskin och riktigt najs ljus. Mellanstadiedisco all over again, I love it! 

Men som sagt är det pluggdag idag. Har suttit med matten sen kl 12. Har en paus nu. Äter fryst mango och blåbär. Har öppen balkongdörr och känner frisk luft mot mina fötter. Fint väder ute. Kanske ska ta en promenad. Men nä. Blir promenad till basstationen sen haha!
Internet på min mobil är helt slut, kan inte ens surfa långsamt. Routern hemma fungerar inte och internet på min iPad är fruktansvärt långsamt. Vill lägga upp massa bilder men är rädd att det kommer krascha då. Dessutom är ju alla bilder på min mobil och kan inte få över dom på nått sett eftersom mobilen inte har internet. Kan inte internetdela heller av nån konstig anledning...

Livet är tufft ibland.
Hoppas ni uppfattar ironin.

Kommentera här: