Estudio

Jag pluggar. Shit vad blockveckan har rubbat allt! Som jag sa tidigare... 
Jag trodde verkligen att jag hade verbböjningarna i spanskan under kontroll men så gjorde jag ett test på internet och hade inte ett enda rätt. Inte ett enda. Förstår ni paniken!!? Nu har jag suttit säkert 1 1/2 timme och bara gjort grammatiktester. Preteritum och imperfekt. Jag har i alla fall lärt mig när jag ska använda vad. Men böjningarna sitter inte alltså. Det är så otroligt många undantag och regler så jag kan inte hålla isär som. Imperfekt kan jag. Tror jag. Det fick i alla fall väldigt bra på testen. Preteritum kan ta sig. För tillfället.
Jävlar vad frustrerad jag blir!
 
Lägger upp en skolångest-toalettselfie-bild i hopp om att få mig på lite bättre humör. Linn är trots allt en favorittös!
 
 

Kommentera här: