Wow

Vet inte hur jag ska hantera all skolångest. Matteprov på onsdag. Det är som värsta proven som finns! Intalar mig själv att jag har allt under kontroll. Det jobbiga med kapitlena vi har nu, som handlar mestadels om andrafunktioner och imaginära tal och blabla, kan ha så många rätt. Eller nej bara ett rätt svar.. Hmm hur ska jag förklara.
Innan allt dedär med imagonära tal, dubbelrötter och shit kom så kunde en så fort man fick ett negativ svar som variabel veta att en hade fel. NU kan det helst plötsligt vara möjligt att roten ur -342,5 är rätt svar. Panik. Jag är aldrig säker på vad jag gör längre och det suger för matte var ett av mina bästa ämnen.
Kul att jag sitter och klagar på matte 2 när många av mina kompisar räknar matte 4 eller 5.
 
Nej fyfan varför skriver jag om sånt här?
 

Kommentera här: