Söndagen kom för snabbt

Den här veckan har gått alldeles alldeles för fort. Jag är verkligen inte redo för skolan. Jag har inte hunnit vila upp mig, sova igen de förlorade timmarna, inte kopplat av. Jag har inte hunnit koppla bort skolan på den här veckan! Jag har mentalt varit i skolan varje dag, nästan varje dag fysiskt också. 
Den här veckan har varit så himla underbar och det är väl delvis därför jag bävar att gå tillbaka till skolan. Jag får ju träffa mina underbara vänner, så säger ju alla och det är ju skönt att det faktiskt är sant. Men jag vill inte tänka tanken på att nu gå i skolan ända fram till jul. 

En vill ju att skolan ska gå fort. Samtidigt inte. Jag vill inte att gymnasiet ska ta slut. Fan när jag börjar tänka såhär får jag bara framtidsångest haha! Ska låta bli.
Snart är det luciatider i alla fall. Då blir det massor av luciatåg och julkonserter aka mys. 
Här får ni ett litet kompendium av bilder som summerar detta lov. De första har ni nog redan sett men det kan ni nog leva med.




Kommentera här: