En bättre kväll

I torsdags hade jag en helt underbar kväll. Dag egentligen. Den började med rep i skolan både till spelning och sångafton som är på tisdag (lite smått panik) och sedan var det bowling som stig på schemat! 
Har inte bowlat på flera år haha! Det var en sån jäkla kul idé. Det stod lite mellan laserdome, bowling, boule (?) och biljard (???) men det blev till slut bowling och det ägde! Det var så fruktansvärt kul och mina vänner är verkligen helt oslagbara. Jag mår så bra när jag är med dom!
Efter bowlingen (jag vann bara så ni vet, i alla fall i min grupp på fem personer. De andra var fyra i sin grupp. Detta blev en väldigt lång parentes men yolo) drog vi med till Filippa i Saltsjöbaden, köpte pizza, spelade musik och körde charader. Hur bra? Den kvällen var verkligen sjukt najs.




Kommentera här: